preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

MZOŠ

Prekini lanac

GOETHE - INSTITUT

CARNet

Agencija za odgoj i obrazovanje

Nacionalni portal za učenje na daljinu

E knjižnica

Proleksis enciklopedija

Vijesti

Korištenje Skype-a u nastavi engleskog jezika

Učenici II.d razreda hotelijersko-turističkog usmjerenja imali su priliku intervjuirati profesoricu Claudiu Carril iz Urugvaja i to koristeći program Skype.Učinili su to na satu engleskog jezika uz vodstvo profesorice Marijane Smolčec.


Vrlo je važno spomenuti kako je vremenska razlika između Urugvaja i Hrvatske +5 sati, pa su  učenici profesorici Carril zaželjeli dobro jutro. I tako dok su oni polako završavali svoj radni dan ona je ispijala svoju prvu jutarnju kavu i spremno odgovarala na mnogobrojna pitanja koja su učenici pripremili prije samog intervjua.

Ispočetka su bili dosta sramežljivi, no led je probila Valentina Kolić. Profesoricu  je ispitivala o školskom sustavu, školskim uniformama, kada počinje i završava nastavna godina, te kako se u Urugvaju provode zimski, tj. ljetni praznici. Valentina je profesorici čak pričala i o dvodnevnoj ekskurziji u Italiji gdje je bila sa svojim razredom, te kako se provela i što je sve vidjela.

Kasnije su se svi pomalo spontano uključivali i razgovarali s profesoricom, postavljajući joj dva do tri pitanja. Tako smo npr. saznali nešto više o vrsti glazbe koju sluša, te je li ikada bila na koncertu, kako slavi Božić i Uskrs,  uživa li u putovanjima i planira li doći u Hrvatsku.
Učenici su joj postavili i pitanje koje je urugvajsko nacionalno jelo i ostali pomalo iznenađeni, kad je odgovorila da je to pripremanje roštilja, no ubrzo su se svi slatko nasmijali i zaključili kako Hrvati i Urugvajci imaju nešto zajedničko. Učenike je još zanimalo koliko dugo već radi u školi, zašto je baš odlučila biti nastavnik, gdje je studirala, te poneki detalji iz njenog privatnog života.

 

Razlog za ovakav projekt – E-učenja (Elearning)  bio je potaknuti učenike na što spontanije korištenje engleskog jezika u govornom obliku kao i upoznavanje s raznim web tehnologijama s kojima su se neki po prvi puta susreli. Naime, prof. Smolčec i prof. Carril  upoznale su se na besplatnim TESOL online tečajevima pod nazivom EVO, te odlučile povezati svoje učenike „epal projektom“, tj email dopisivanjem. Već tri mjeseca pojedini učenici II.d razreda imaju svog partnera iz Urugvaja s kojim se dopisuju. Profesorice izmjenjuju emailove putem wiki stranice http://englishcorner.pbworks.com. Pojedine stranice ovog „epal projekta“ su trenutno privatne zbog sigurnosti učenika. Upravo nakon dobrog odaziva i zanimljivih emailova htjele su da njihovi učenici koriste engleski jezik u što prirodnijem okruženju, te tako došle na ideju Skype intervjua.

 

Nadamo se kako će ovaj projekt trajati još barem dvije godine i da će ovakvih intervjua s jedne i druge strane biti što više. Učenici će imati priliku upoznati se s kulturom i običajima druge zemlje, steći nova prijateljstva i graditi toleranciju prema nečem novom i zanimljivom.

Čestitke cijelom II.d razredu na trudu i spontanosti kojom su zračili za vrijeme razgovora s profesoricom Carril.

I na kraju jedno veliko hvala prof. Draganu Sabljaku za raznorazne savjete prije samog Skype intervjua, te našoj ravnateljici prof. Višnji Lipošćak na podršci.
 

Marijana Smolčec, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dragan Sabljak   datum: 9. 6. 2011.



Školski godišnji planovi

Školski kurikulumi

Oglasna ploča

Završni rad

Korisni linkovi
Korisne stranice

Ustanove

Državna matura

Dnevni tisak

Zanimljive stranice

Pretraživači
 • Wolfram Alpha
 • Bing
 • Google
 • Yahoo
 • Altavista


Vijesti iz CARNeta
04.12.2017. 10:31
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 





preskoči na navigaciju